BIURO RACHUNKOWE ABAKS – AKTUALNOŚCI

 

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z najnowszymi informacjami dotyczącymi działalności naszej firmy. Poniżej prezentujemy wpisy opisujące świadczone przez nas usługi, przeprowadzone szkolenia, czy aktualnie obowiązujące promocje na wybrane usługi księgowe. Zapraszamy do lektury.

ASYSTA

W trosce o Państwa czas oraz spokój zapewniamy zupełnie bezpłatnie asystę  i współpracę z Klientem przy inspekcjach i kontrolach inspektorów Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS i Urzędu Skarbowego.

Potrzeba tego rodzaju usługi związana jest głównie z faktem, iż przy dużej dynamice zmian w przepisach, Przedsiębiorcy nie zawsze się w nich w pełni orientują. Pracownicy Kancelarii znają procedury i zasady przeprowadzania kontroli i inspekcji, stąd mogą przeprowadzić Państwa przez te procedury wręcz bezstresowo.  

Szkolenia

Witam i pozdrawiam wszystkich.

 

Pragnę poinformować, że sierpniu przeprowadziliśmy szkolenia BHP dla naszych klientów. Obejmowały one zarówno szkolenia dla pracodawców jak i dla pracowników. W ramach szkoleń specjalista ds BHP sporządził również oceny ryzyka zawodowego poszczególnych stanowisk. Zainteresowanie przedsiębiorców szkoleniem było bardzo duże i organizacja tego przdsięwzięcia kosztowała nas wiele poświęconego czasu i pracy. Było jednak warto! Uzupełniliśmy swoją wiedzę, moglismy też podyskutować w większym gronie o trapiących nas problemach i sposobach ich rozwiązywania - taka wymiana doświadczeń i informacji jest bardzo pomocna w codziennej działalności, gdyż okazuje się że mimo reprezentowania różnych branż wszyscy spotykamy się z podobnymi rozterkami i problemami.

Czytaj więcej...

Nasza misja

Nasze biuro powstało po to, by dawać swoim klientom coś więcej niż tylko sporządzanie deklaracji w wymaganych terminach – powstało po to, byś mógł prowadzić swój biznes i uwolnić się od presji ustaw, terminów, urzędów – krótko mówiąc od „papierkowej roboty”.

Czytaj więcej...

Dofinansowanie do wynagrodzeń

Wielu pracodawców obawia się zatrudniać osoby niepełnosprawne, uważają że nie sprostają wymogom dotyczącym warunków zatrudnienia i dostosowania stanowiska pracy do potrzeb osoby niepełnosprawnej, że osoba taka będzie ciągle chorować itp. Tymczasem zatrudnienie osoby niepełnosprawnej może przynieść wiele korzyści, oprócz zyskania cennego pracownika istnieje też możliwość uzyskania dofinansowania do jego wynagrodzenia z PFRON. Nasza kancelaria zajmuje się  doradztwem w zakresie zatrudniania i dofinansowania pracowników w ramach PFRON, weryfikacją dokumentów i oceną firmy pod względem możliwości otrzymywania dofinansowania, przygotowaniem dokumentów rejestracyjnych i rejestracją firm w PFRON, comiesięcznym rozliczeniem dofinansowań w systemie SODIR, prowadzeniem dokumentacji rejestracyjnej i rozliczeniowej, oraz monitorowaniem statusu firmy w PFRON.

 

Gwarantowana przepisami ustawy refundacja wynosi od 01.04.2014 r.  od 450 zł do 2400 zł miesięcznie na jednego pracownika.

Promocje

Zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią  w celu uzyskania informacji o nowych promocjach

  • Czas na zmiany
  • Poleć nasze usługi
  • Nowa firma 

Jesteśmy pewni, że każdy z przedsiębiorców znajdzie promocję odpowiednią dla siebie. Warto skorzystać!